睇羅庚、揸鑊鏟,看似九唔搭八,難得玄學家麥玲玲師傅將兩者應付裕如;擅煮鮑參翅肚的麥師傅,原來亦有入廚死穴:「唔係好識煮泰國菜、越南菜。」幸得相識多年泰菜高人吳老闆指點迷津,帶她到新開的食品店「金寶泰越廚房」,買齊地道泰越食材、自家製醬料,即時化解一大難題。

自認金寶粉絲的麥師傅,幾乎每星期都去開餐:「大概2000年,有記者朋友帶我去金寶食飯,自此認識吳老闆,兩個禮拜無去過食飯,就會周身唔聚財!」

煮泰越菜 屢試屢敗

現時身形Keep得超Fit的麥師傅,仍愛食咖喱蟹、生蝦刺身、冬陰功湯等,更得吳老闆私人醒獨家美食,她一講起即笑咪咪:「每次去食飯,老闆總給我驚喜,試過燒鮑魚,甚至幫我煮海參。」吳老闆扮嬲話:「嗰次佢臨食飯前一個鐘,走嚟放低啲浸好嘅海參叫我煮,話一陣食喎!嘩,難度幾高呀!真係過分!」兩人隨即哈哈大笑,一唱一和,的確老友。

地道食材 即飲湯包

麥師傅愛入廚,自言每星期都會煮一至兩次海味,有空更到街市、雜貨店逛,喜歡貨品夠集中。在店內逛了一圈,麥師傅即被金寶自家出品的醬汁、即食食品所吸引,她開心地說:「好鍾意食冬陰功,無奈自己好難煲,而且熬湯底都好麻煩。呢度有款湯包只需要加水、番茄及鮮蝦煲滾就飲得,真係好方便!」

其實,想自煮泰越菜的大有人在,負責新店的吳老闆千金Alice細說開舖因由:「我哋餐廳供應泰越菜,好多客人食過都會問點整?所以舖頭就搜羅兩國地道食材,特別係坊間少賣的越南食品如魚露、春卷皮、滴滴咖啡等,又有我們首次推出的醬汁、飲品及鮮貨等。如果無時間煮就可揀即食食物,一樣咁好味。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    funcenter 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()